Predstavitev

CKZ

Za termine in ure se obrnite na osebje v Centru za krepitev zdravja na zgoraj navedeni telefonski številki, po elektronski pošti ali osebno v zdravstvenem domu.

 

URADNE URE:

PONEDELJEK: 8.00-11.00

TOREK: 14.00-16.00

SREDA: 9.00-12.00

ČETRTEK: 8.00-10.00

PETEK: /

www.eu-skladi.si

Kratek opis operacij projekta

OPUŠČANJE KAJENJA

Ključne informacije in strokovna podpora pri opuščanju kajenja. Možno tako individualno kot skupinsko svetovanje

SPOPRIJEMANJE Z DEPRESIJO/TESNOBO/STRESOM

Osnovne značilnosti težav, vzroki za njih, potek in načini zdravljenja, znanja in veščine za pomoč pri izboljšanju svojega počutja. Pri stresu načini njegovega obvladovanja

S SLADKORNO BOLEZNIJO SKOZI ŽIVLJENJE

Znanja o sladkorni bolezni tipa 2 ter veščine za postopno uvajanje sprememb v vsakdanje življenje

ZDRAVO ŽIVIM

Pomen zdravega življenjskega sloga (zdrave prehrane, telesne dejavnosti, ne kajenja, opuščanja tveganega pitja alkohola, obvladovanja stresa)

ALI SEM FIT?

Preizkus ugotavljanja telesne zmogljivosti. Skladno z individualnim rezultatom svetovanje o ustrezni telesni dejavnosti

TEHNIKE SPROŠČANJA

Osnovne značilnosti sproščanja, preizkus 3 različnih tehnik

ZVIŠAN KRVNI TLAK

Znanja o zvišanem krvnem tlaku, veščine za njegovo obvladovanje in pravilno izvajanje samomeritev

ZVIŠANE MAŠČOBE V KRVI

Znanja o nastanku holesterola ter pomenu vrednosti krvnih maščob za zdravje ter veščine za vzdrževanje ciljnih vrednosti

ZVIŠAN KRVNI SLADKOR

Znanja o mejni bazalni glikemiji in moteni toleranci za glukozo

SLADKORNA BOLEZEN TIPA 2

Znanja o sladkorni bolezni tipa 2

TESTIRANJE TELESNE PRIPRAVLJENOSTI ZA ODRASLE

Individualna ocena  telesne pripravljenosti. Na podlagi te ocene svetovanje o ustrezni telesni dejavnosti

ZDRAVO JEM

Znanja o pomenu prehrane za zdravje ter veščine za postopno uvajanje sprememb v prehranjevanje

GIBAM SE

Individualna ocena telesne pripravljenosti ter znanje in veščine za varno in ustrezno izvajanje telesne dejavnosti

ZDRAVO HUJŠANJE

Znanje in veščine za spreminjanje prehranskih in gibalnih navad ter podpora v procesu hujšanja in pri vzdrževanju zdravega življenjskega sloga