Dobrodošli na naši spletni strani Zdravstvenega doma Trebnje!
Smo javni zavod, vključen v javno zdravstveno mrežo, ki izvaja osnovne storitve zdravstvenega varstva:
![]() |
|
POLITIKA KAKOVOSTI ZAVODA | ||
Temeljna izjava Osrednje vodilo Zdravstvenega doma Trebnje je zagotavljanje optimalni, kakovostnih in varnih zdravstvenih storitev. Pri doseganju načrtovanega dela si prizadevamo za čim večjo prilagodljivost potrebam uporabnikov naših storitev, pri čemer upoštevamo poslovno racionalnost S tem VARUJEMO DAR ŽIVLJENJA naših pacientov. Za to smo dogovorni vsi zaposlen, ki smo najpomembnejši vir za uresničitev poslanstva, vizije in ciljev zavod. |
||
Poslanstvo S pomočjo strokovno usposobljenih in motiviranih zaposlenih nuditi našim občanom kakovostno, strokovno, hitro, ter njihovim pričakovanjem prilagojeno zdravstveno oskrbo, tako na področju diagnostike, terapije, rehabilitacije in preventive kot na področju službe neprekinjene nujne medicinske pomoči, ob hkratnem zasledovanju cilja uspešnosti in učinkoviti poslovanja. |
||
Vizija Storitve Zdravstvenega doma Trebnje zagotavljajo kakovostno življenje našim občanov ter so osnova za zdravo družbeno in naravno okolje. S svojim delovanjem želimo gradi dobre, dolgoročne odnose z uporabniki naših storitev, ki bodo temelj vzajemnega zaupanja, sodelovanja in spoštovanja. |
||
Vrednote organizacijske kulture Strokovnost: Na osnovi znanja, konstantnega izobraževana, izpopolnjevanja in prenosa dobrih praks ter s pomočjo sodobnih tehnološki rešitev nudimo kvalitetne in varne zdravstvene storitve, v skladu z najnovejšimi doktrinami in dognanji. Odgovornost: Narava našega dela je neposredno povezana z človeškimi življenji, zato k delu pristopamo z vso odgovornostjo. Delamo zanesljivo, upoštevamo in izvajamo dogovorjeno. Sodelovanje in timsko delo: Sodelovanje, timsko delo in medsebojno zaupanje ter spoštovanje med zaposlenimi, še posebej znotraj tima medicinskega osebja in tudi s pacienti, je nujno potrebno, saj tako uresničujemo pričakovanja o ustrezni obravnavi. Zavezanost pacientu: Paciente z vsemi njihovimi težavami, skrbni in pričakovanji obravnavamo spoštljivo, prijazno in hitro. Zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih: S komunikacijo, spoštovanjem, zaupanjem, empatijo in motiviranjem ohranjamo zadovoljne in pripadne zaposlene. Skrbimo za stalen osebnostni razvoj in izobraževanje zaposlenih. Etičnost: Etičnost in spoštovanje zakonodaje vgrajujemo v vse sfere našega delovanja, tudi v odnos do okolja |
||
Strateške usmeritve
|
||